Foto obrazy na płótnie - Najczęściej zadawane pytania - FAQ

Jakie rodzaje zadruku krawędzi obrazu na płótnie są dostępne?

Możesz wybrać jedną z następujących opcji:

Zadruk kadrem
Przesłane zdjęcie jest klasycznie zawinięte na boki ramy obrazu. Marginesy przesłanego zdjęcia pojawią się po bokach ramki, upewnij się, że żadne istotne elementy zdjęcia (głowa, nogi itp.) nie znajdują się zbyt blisko krawędzi zdjęcia.

Lustrzane odbicie (zalecamy)
Wybrane przez Ciebie zdjęcie jest w pełni widoczne na przedniej stronie obrazu na płótnie. Marginesy zdjęcia są skopiowane, odwrócone i następnie nadrukowane na krawędzi ramki, aby uzyskać efekt lustrzanego odbicia.

Białe boki
Twoje zdjęcie zostaje przeskalowane tak jak w przypadku lustrzanego odbicia – jest widoczne w całości na przedniej stronie obrazu na płótnie.
Boki obrazu pozostają białe, zapewniając czyste obramowanie i wizualne wzmocnienie obrazu.

Jakiej grubości jest obraz?

Foto obrazy na płótnie naszej produkcji mają 20mm grubości.

Jaką rozdzielczość powinno mieć zdjęcie do foto obrazu?

Zalecamy aby przesyłane pliki graficzne posiadały rozdzielczość minimum 75 DPI, jednocześnie przypominamy iż, czym większa rozdzielczość zdjęcia – tym lepszej jakości wydruk.

Jak ważny jest współczynnik proporcji obrazu przy produkcji mojego wydruku?

Współczynnik proporcji opisuje stosunek długości do szerokości obrazu. Typowe przykłady to 3:2 i 4:3. Jeśli proporcje obrazu zbytnio różnią się od rozmiaru obrazu, który ma zostać wyprodukowany, konieczne może być kadrowanie zdjęcia tak aby został dopasowany do żądanego rozmiaru foto obrazu.

Jeśli edytujesz obraz w programie graficznym przed przesłaniem do do naszego sklepu, postaraj się aby końcowe wymiary pliku graficznego był takie same lub zbliżony do formatu foto obrazu jaki mamy przygotować.

W jaki sposób zabezpieczony jest obraz do wysyłki?

Każdy przygotowany przez nas obrazy na płótnie jest zabezpieczony folią bąbelkową, następnie zamówienie pakujemy w tekturowy karton, całość zabezpieczamy folią stretch.

A jeśli nie jestem zadowolony z zamówienia?

Z zaangażowaniem tworzymy wysokiej jakości wydruki na płótnie. Naszym zadaniem jest uzyskanie jak najlepszych efektów wizualnych tak aby obraz był maksymalnie zbliżony do przesłanego zdjęcia. W przypadku niezadowolenia z obrazu na płótnie spowodowanego naszym błędem w wydruku, zwrócimy Ci pieniądze lub prześlemy nowy wydruk.

Prześlij nam e-mail z opisem problemu, oraz zdjęciem swojego przedmiotu. Nasi pracownicy z biura obsługi klienta posiadają olbrzymią wiedzę i kompetencje, które pomogą Nam rozwiązać problem i uzyskać produkt z którego będziesz zadowolony.